مطالب مرتبط:
قطعی گاز 2 شهرستان خراسان شمالی لغو شد 
رونمایی از مک استودیو و مک پرو جدید به تعویق افتاد
بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد
بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد
بازی های لیگ برتر به تعویق افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-05-20اقتصادي

قطع گاز در شهرستان فاروج به تعویق افتاد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از به تعویق افتادن اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس - نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای آن خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از به تعویق افتادن اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس - نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای آن خبر داد.

غلامرضا شفیق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: قرار بود پنجشنبه این هفته، عملیات یادشده که منجر به قطع گاز به مدت دو روز می شد، انجام شود تا با افزایش ضخامت لوله های این خط به طول 1700 متر، حریم لوله های گاز از هر طرف به مقدار 185 متر کاهش یابد.

وی ادامه داد: با انجام این عملیات، حدود 64 هکتار از اراضی دو طرف این خط لوله انتقال گاز در فاروج، آزاد و امکان استفاده از آن ها برای موارد مختلف فراهم می شود.

وی با بیان اینکه این عملیات حتماً در آینده انجام می شود، افزود: این عملیات فعلاً به تعویق افتاده است و در هفته ها یا ماه های آینده با توجه به وضعیت آب و هوا و میزان مصرف برق در استان و کشور، انجام می شود.

انتهای پیام


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - استانداری خراسان شمالی - مدیرکل مدیریت بحران - خراسان شمالی - عملیات - بحران استانداری - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز در شهرستان فاروج به تعویق افتاد

قطع گاز در شهرستان فاروج به تعویق افتاد